středa 14. září 2016

Recenze: Řecká pečující kosmetika Aphrodite

Ahoj,

dnes bych Vám ráda představila řeckou přírodní kosmetiku značky Aphrodite. S touto značkou jste se u mě mohli setkat už před dvěmi lety, kdy jsem si z Kréty přivezla cestovní balení krému na ruce a nemohla jsem si jej vynachválit. Tuto značku tam koupíte na každém rohu a není se čemu divit, když právě z Kréty pochází :)

Jedná se o přírodní olivovou kosmetiku neobsahující žádné parabeny, silikony, alergeny a další škodlivé látky. Více o této značce a jejich produktech si můžete přečíst přímo na jejich stránkách - www.triaelia.cz.

Díky výzvě na portálu blogerky.cz mi byla zaslána dárková sada s oslím mlékem, která je vhodná pro citlivé a suché typy pleti a při kožních onemocněních jako je lupénka a atopické ekzémy (Zdroj: www.triaelia.cz).

Dárková sada obsahuje balzám na rty (4g), olivové mýdlo (25g), tělové suflé (30ml) , tělové mléko (30ml), krém na nohy (30ml) a krém na ruce (30ml)

Obaly produktů jsou jednoduché, čisté, laděné tématicky do bílé a zelené barvy. Tomu není myslím co vytknout.

Vůně všech produktů je stejná a hezky koresponduje s balením. Je také velmi čistá, jemná a nevtíravá.


Tato sada mi přišla vhod, jelikož mám poslední dobou hodně suchou, citlivou, občas i svědící pokožku v oblasti lýtek a kromě mastí od kožní lékařky musím používat i zvláčňující krémy, které kůži vyživí, zvláční, ale zároveň ještě více nepodráždí. Musím povrdit, že je tato řada vhodná i na podrážděnou nebo nemocnou pokožku. Nějakou zásadní změnu nevidím, protože jsem teprve zhruba v půlce těchto cestovních balení, ale pro mě je plus to, že okamžitě pokožku vyživí a řekla bych, že i zklidní.

Tělové suflé 

Nejvíce hydratační produkt z této sady je tělové suflé. Má hutnější, krémovou konzistenci, která pokožku dokonale vyživí, ale zároveň nezanechá lepivý film. U tohoto typu produktu velice oceňuji jeho rychlé vstřebání se do pokožky. Díky všem těmto jeho přednostem se stal mým největším oblíbencem. 


Tělové mléko

Má tekutější konzistenci než tělové suflé, jelikož je o trošku více gelovější, ale i tak má podobné vlastnosti jako suflé. Krásně a rychle se vstřebává, nezanechává pokožku lepivou, hezky ji zjemní a provoní. Je pravda, že hydratace je o něco nižší. Řekla bych, že je vhodné pro normální a mastnější pokožku, pro suchou až tak vhodné nebude.



Krém na ruce

Od krému na ruce jsem očekávala jen to nejlepší, protože po předchozí zkušenosti to ani jinak nešlo. Musím říct, že opravdu nezklamal. Nosím ho teď s sebou každý den v kabelce, protože na běžné denní použití má skvělé vlastnosti. Má krémovo-gelovou konzistenci, která se dobře roztírá a velmi rychle vstřebává. Zanechá ruce krásně vyživené, provoněné, vláčné, ale zároveň nejsou mastné, jednoduše ideální krém na ruce.


Krém na nohy

Jak už můžete vědět, pokud mě sledujete, krémy na nohy moc nemusím. Resp. nemusela jsem do té doby, než jsem poznala krém na nohy od přírodní značky Weleda. Neměla jsem u krémů na nohy ráda ty jejich mentolové "vůně", špatnou vstřebatelnost a průměrnou hydrataci. Tento krém na nohy voní stejně jako celá řada, takže už to je pro mě velké plus. Navíc má, stejně jako krém na ruce, krémovo-gelovou konzistenci, takže se hezky roztírá a vstřebává. Hydratace mi nepřijde až taková jako u Weledy, ale za mě je stále dostačující.



Balzám na rty

Na balzám jsem se neskutečně těšila, protože vše, co se týká rtů je moje závislost. Bohužel tento jediný produkt mě na první dojem zklamal. Byl poměrně dost tuhý, hůře se nanášel a už jsem ho začla pomaličku zatracovat. Nakonec jsem mu dala naštěstí více šancí a vyplatilo se. Po nějaké době se jakoby změnil, už se tak špatně nenanáší, dokonce i velmi dobře hydratuje. Navíc opět krásně jemně voní!


Olivové mýdlo

Mýdlo jsem ještě nezkoušela, protože tuhá mýdla popravdě moc nemusím, takže u toho jediného budu hodnotit zatím pouze vzhled a vůni. Jedno olivové mýdlo z Řecka jsem už měla a vonělo úplně stejně - jemně, nevtíravě, olivově, ruce byly po umytí s ním hezky provoněné, nevysušovalo, ale, jak už jsem psala výše, tuhá mýdla nevyhledávám, proto si ho zatím nechávám v koupelně nepoužité jako "dekoraci" . Nejvíce se mi líbí text vyrytý na zadní straně, dodává mýdlu ten správný řecký šmrnc.

Cena této sady je 476,- Kč. 

Myslím, že to není zase tak vysoká cena a například k narozeninám je to skvělý dárek, mě by určitě moc potěšil :)

Znáte tuto značku kosmetiky? Zaujala vás tato sada nebo alespoň nějaký produkt z ní?


2 komentáře:

  1. Zdravím, děkuji za tip! Mám ráda různé druhy kosmetiky a také ráda zkouším nové věci. Takže třeba zrovna na tuhle kosmetiku přijde řada. Chtěla jsem se vám však zeptat, co říkáte na tuhle kosmetiku: http://www.misshashop.cz/? Vcelku mě zaujala jejich balení. Třeba mají i překvapující účinky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě doporučuji, je opravdu skvělá :) kosmetiku Missha znám.. především její BB krémy :)

      Vymazat